Mattel, חברת הצעצועים הגדולה בעולם, בחרה בחברת StartApp הישראלית כדי שתפתח ותעצב את הנוכחות הדיגיטלית של מותגיה האייקוניים, הכוללים בין היתר את ברבי, סמי הכבאי, תומס הקטר ורבים אחרים. במסגרת ההסכם תוביל החברה הישראלית את כל הנוכחות של מותגי Mattel בזירה הדיגיטלית, לרבות פיתוח אפליקציות, אווטרים, אמוג'ים ועוד.

לעוד ידיעות בערוץ המדע של nrg:
זהירות! זה לא 'פוקימון גו', זה וירוס זדונימחקר: 50% סיכויים שהעולם הוא מציאות מדומה
 

"אנחנו נרגשים במיוחד מהקשר עם Mattel ומההזדמנות לעזור להם להעביר את המותגים האיקוניים שלה לעולם הדיגיטלי של היום", אמר גיל דודקיביץ' המנכ"ל והשותף המייסד של החברה הישראלית. כחלק מהשקת ה-iOS10 של אפל, חשפה StartApp שתי אפליקציות ל- iMessage לסטיקרים ותוכן, כחלק משיתוף הפעולה שלה עם Mattel, כך שהחל מהיום אפשר להוריד את האפליקציות של ברבי ו-Hot Wheels לאייפון ולאייפד.
 

נחשף הקשר הישראלי. סמי הכבאי (יחצ)

בחמש שנות פעילותה יצרה החברה הישראלית שיתופי פעולה והסכמים עם האפליקציות המובילות בעולם דוגמת משחקי Candy Crush, רשת האינטרנט הסינית Baidu, יאהו ואחרים. רכיבי הטכנולוגיה שלה פעילים כיום בכ-280 אלף אפליקציות ובאפשרותה לנתח את מאפייני השימוש של כמיליארד וחצי משתמשים ברחבי העולם.