כנראה שלא התפללנו יותר מדי טוב בראש השנה, כי תשע"ח מתחילה עם בשורות מדאיגות במיוחד: על פי ידיעות שפורסמו בימים האחרונים ברחבי הרשת, חטיף השוקולד הפופולרי "ריסס" עומד לרדת מהמדפים.

מדיווחים באתרים שונים עולה כי יצרן המותג המצליח מסר שחלה ירידה במכירות ה"ריסס" ועל כן יופסק ייצורו – כבר בחודש אוקטובר הקרוב.

בתוך זמן קצר, הפכו הבשורות הקשות לויראליות וגרמו סערה בקרב חובבי החטיף בעולם – אבל האם בכלל מדובר בדיווחי אמת? למרבה ההקלה, נראה שלא: זמן קצר לאחר שהחלו להתפרסם הדיווחים בנושא, מיהרה חברת ריסס להרגיע את הרוחות ופירסמה ציוץ בו נכתב "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים באינטרנט".

לצפירת ההרגעה הצטרפה גם חברת הרשי, שמשווקת את החטיפים האהובים. בציוץ שפורסם בחשבון הטוויטר של הרשי נכתב כי "האנשים היחידים שמורידים את מוצרי ריסס מהמדפים הם הצרכנים, שלוקחים אותם הביתה כדי לאכול אותם".

בהמשך, בחברת ריסס הגדילו לעשות ופירסמו "מם" הומוריסטי בו נכתב: "דברים שלא עושים: לא מפיצים שמועות, לא מספרים שקרים – ולא מפסיקים את הייצור של ריסס". לא יודעים מה איתכם, אנחנו נרגענו.

נושאים קשורים: