הימים שלפני פסח הם לא פשוטים: הבית כבר נקי, המטבח מבריק, ומעבר לנקיונות שעוד נותרו – הקושי הגדול ביותר הוא שפשוט אין מה לאכול. אז מה עושים? אוכלים בחוץ, כמובן.

אבל האם יש דרך לאכול בחוץ ולאכול נכון? אנחנו אמנם רגילים לחשוב על מזון מהיר כ"ג'אנק פוד", אבל זה לא בהכרח נכון. במזון מהיר אמנם יש נוכחות גבוהה של מלח, שומן, סוכרים, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח – ועל כן עדיף להימנע ממנו. אבל אם בכל זאת מחליטים לאכול בחוץ, אפשר לשמור על תזונה נכונה ובריאה ולהימנע מהשמנה, באמצעות מספר כללים פשוטים שיעזרו לכם בימים שלפני פסח – ובכלל.
 
אז איך תצלחו בשלום את הימים שלפני ליל הסדר?

1. הזמינו סלט ירקות ובקשו את התיבול בצד.

2. וודאו שהלחם שהזמנתם הוא מקמח מלא / שיפון או דגנים מלאים.

3. הזמינו חזה עוף על הגריל במקום שניצל מטוגן ומלא בשמן.

4. ממש רוצים לאכול שווארמה? וותרו על הפיתה והזמינו בצלחת עם ירקות חתוכים וטחינה.

5. רול סושי עם דג לבחירה ושני ירקות יכול להיות תחליף נהדר לארוחה בריאה, ללא כל תוספת של רטבים מיותרים וכמובן לא מטוגן.

6. אתם במסעדת בשרים? השתדלו להזמין בשר רזה כגון סינטה או רוסביף, עם תוספת סלט ירקות גדול.

7.  העדיפו ארוחה מבושלת על פני אוכל מטוגן.
***
הכותבת הנה יועצת לאורח חיים בריא ומאמנת כושר אישית וקבוצתית, בעלת השכלה וניסיון של למעלה מעשר שנים, בעלת רשת בצפון המשלבת הרזיה, חיטוב ותזונה נכונה